ادمین اینستاگرام پلتفرم حافظ
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

ادمین اینستاگرام به چه کسی می‌گویند؟ ادمین اینستاگرام یک شغل پردرآمد است که همه پیج‌های چند هزارنفری به آنها احتیاج دارند...تعریف دقیق آن در یک جمله کوتاه این است: به کسی که مدیریت صفحه اینستاگرام یک فروشگاه یا یک برند را بر عهده دارد، ادمین گفته می‌شود. حالا کسی که این شغل را انتخاب می‌کند، وظایف مختلفی دارد که در ادامه مقاله حتماً به آن‌ها میپردازیم.

استخدام ادمین اینستاگرام اولین و مهم‌ترین توصیه ما به شما این است که ادمینی را استخدام کنید که به طور کامل آموزش دیده باشد، خودش یک پیج موفق برای خودش راه‌اندازی کرده باشد، حتی چند نمونه کار به شما نشان دهد و به قول حسین نخواهد روی کسب و کار شما آزمون و خطا کند. حسین در گذشته تجربه کار در زمینه ادمینی را داشته است و در ویدیو زیر نکات خیلی خیلی مفیدی را با ما در میان می‌گذارد. حتماً این ویدیو را تماشا کنید.

کار ادمین اینستاگرام پلتفرم حافظ مدیریت کردن پیج است. این کار با توجه به نیازهای آن پیج می‌تواند متغیر باشد. یعنی گاهی شاید کار ادمین، به سادگی پاسخ‌دادن به پیام‌های دایرکت اینستاگرام باشد و گاهی ممکن است مشاوره هم بدهد. حالا اگر شما به دنبال کسب مهارت‌های ادمینی هستید و یا می‌خواهید بدانید که یک ادمین خوب و حرفه‌ای چه وظایفی دارد، نگاهی به لیست زیر بیاندازید:وظایف ادمین اینستاگرام توانایی تولید محتوا (پست و استوری) برنامه‌ریزی محتوا تعامل با مخاطب‌ها مدیریت دایرکت‌ها افزایش فالوئر تبلیغات در اینستاگرام فروش و بازاریابی تحلیل آمارهای پیج اینستاگرام اما باز هم تاکید می‌کنیم که وظایف یک ادمین، با توجه به نیاز آن پیج می‌تواند متفاوت باشد ولی هرچه مهارت‌های بیشتری در این زمینه کسب کنید موفق‌تر خواهید بود و درآمد بیشتری هم خواهید داشت.





:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: